عصری نو- در یکی از استخرهای خصوصی شهر همدان، ۱۵ نوجوان به دلیل قطعی بدون اطلاع برق دچار مسمومیت شدند.
به گزارش روابط عمومی اورژانس و فوریتهای پزشکی همدان، محمدرضا شکوهی، رئیس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان، اعلام کرد: این حادثه شب گذشته رخ داده و تاکنون ۱۲ نفر از نوجوانان آسیبدیده پس از دریافت خدمات درمانی، از بیمارستان مرخص شدهاند.
وی همچنین افزود: سه نفر دیگر همچنان برای ادامه درمان در بیمارستان اکباتان بستری هستند.
در ادامه، علی حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، در توضیح علت این حادثه بیان کرد: قطعی ناگهانی برق موجب اختلال در عملکرد سیستم تصفیه آب استخر شده بود که همین موضوع باعث انتشار گاز و مسمومیت چند نفر از شناگران نوجوان شد.
وی با اشاره به اینکه این استخر تحت مدیریت بخش خصوصی اداره میشود، افزود: با پیگیریهای صورتگرفته، وضعیت جسمی بیشتر نوجوانان مساعد بوده و تنها یک نفر تا این لحظه تحت مراقبت باقی مانده که بر اساس اعلام پزشکان، حال وی رو به بهبود است و بهزودی ترخیص خواهد شد.
شایان ذکر است، استان همدان دارای بیش از ۳۰ استخر سرپوشیده فعال است.
—




