برمهانی، معاون سیما:در نظرسنجی از دانشجویان پرسیده شده که اوقات فراغت خود را چگونه میگذرانند، بدون اشاره به اینکه آیا مخاطب صداوسیما هستند یا خیر.
در این نظرسنجی، پادکستها بالاتر از تماشای فیلم قرار داشتند و تنها ۱۸ درصد اعلام کردند که فیلم و سریال تماشا میکنند. از این ۱۸ درصد نیز پرسیده شده که از کجا فیلم و سریال میبینند. طبیعی است که پاسخ دهند از اینترنت دانلود میکنیم و صداوسیما در رتبه چهارم قرار دارد که این هم منطقی است.
همین مرکز در فروردینماه نظرسنجی دیگری انجام داد که نشان میداد ۶۹.۲ درصد از مردم مخاطب صداوسیما هستند.
چرا این موضوع مورد توجه قرار نمیگیرد، اما مشاهده سریال دیدن دانشجویان به عنوان بیمخاطبی صداوسیما برجسته میشود؟
ما معتقدیم که جریانی خاص با نگاهی و جهتگیری مشخص در حال نقد صداوسیماست. / ایسنا



