عصری نو- با گذشت بیش از یک هفته از مردادماه، بازنشستگان کارگری سازمان تأمین اجتماعی همچنان در انتظار دریافت معوقات مربوط به فروردینماه هستند.
بر اساس گزارشهای میدانی و تماسهای متعدد بازنشستگان با رسانهها، این گروه نسبت به تاخیر در پرداخت مطالبات خود گلایهمند هستند. آنها عنوان میکنند که مبلغ این معوقات بین سه تا چهار میلیون تومان بوده و قرار بود زودتر از اینها به حسابشان واریز شود.
به گفته برخی از این بازنشستگان، در حالی که بسیاری از سایر گروههای بازنشستگی ماهها پیش مطالبات خود را دریافت کردهاند، بازنشستگان تأمین اجتماعی هنوز بلاتکلیفاند.
پیگیریها حاکی از آن است که پرداخت این معوقات احتمالاً همراه با حقوق مردادماه انجام خواهد شد. با این حال، نبود شفافیت در اعلام زمان دقیق واریز، نگرانی و نارضایتی بازنشستگان را افزایش داده است.
آنها خواهان پاسخگویی مسئولان و رفع این بینظمی در پرداختها هستند.




